dilluns, 28 de setembre del 2015

CURRICULUM VITAE DAVID


Hola sóc el David,
Us vull presentar el meu currículum vitae. 
Veureu que no es un currículum per buscar feina, és més aviat per presentar-me i donar-me a conèixer.
Espero que us agradi.

CURRÍCULUM VITAE

Nom: David                        Cognom:  Fortuny Muñoz
Data de naixement :            16 de Novembre del 2001
Província.                         Tarragona

Tinc mascotes?  No tinc mascotes tot i que m’agradaria tenir un gat negre.
Amb qui visc?  Visc amb els meus pares.

TRES MENJARS FAVORITS:
  1. Puré de carabassó.
  2. Canelons de carn
  3. Callos
TRES COSES BONES DE MI:
  1. Sóc simpàtic
  2. M’agrada investigar aquells temes que m’interessen.
  3. Sóc obedient amb els pares.
TRES AFICIONS:
  1. M’agrada ballar ball modern
  2. M’agrada jugar amb els llums de discoteques.
  3. M’agrada els parcs temàtics.

TRES ASSIGNATURES QUE M’AGRADEN:
  1. Música
  2. Matemàtiques
  3. Projecte Salut
TRES ASSIGNATURES QUE NO M’AGRADEN GAIRE:
  1. Anglès
  2. Tecnologia
  3. Plàstica






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada