CRITERIS AVALUACIÓ USEE 2015-16
- CRITERIS D’AVALUACIÓ
Per tal d’avaluar l’alumnat es trindran en compte els següents criteris:
ESO
|
CONTINGUTS
|
PROCEDIMENTS
|
COMPORTAMENT- ACTITUD
|
1ER
|
20%
|
40%
|
40%
|
2ON
|
20%
|
40%
|
40%
|
3ER
|
20%
|
40%
|
40%
|
4RT
|
20%
|
40%
|
40%
|
A cada avaluació es tindran en compte:
- Els coneixements adquirits, treballs, pràctiques i l’actitud de l’alumne. La qualificació màxima de la matèria serà de 5.
- Els criteris d’avaluació es realitzaran prioritzant les dificultats en expressió escrita i oral que aquests alumnes presenten. Es facilitaran instruments d’observació, fulls de seguiment individual...
Però, en cas que el professor ho cregui convenient podrà desenvolupar
formes de recuperar l’alumnat que tingui exàmens i activitats suspeses
amb nota inferior a 3.
2. A final de curs:
- Té una avaluació suspesa amb un 2 o superior es farà el promig juntament amb la resta d’avaluacions.
- Té una o dues avaluacions suspeses amb una nota inferior a 2
farà un examen o treball dels continguts mínims de les avaluacions suspeses.
D’aquest exàmens o treballs la qualificació màxima serà un 5.
c. Té totes les avaluacions suspeses, l’alumne haurà de realitzar una
prova o treball de continguts mínims de tota l’assignatura.
D’aquesta prova la qualificació màxima serà un 5.
3. A les proves de setembre:
Serà optatiu presentar els treballs d’estiu que comptaran per la mitjana. La qualificació de setembre serà el promig entre la nota del dossier de deures d’estiu i l’examen o treball. (50% i 50%).
II. CRITERIS D’AVALUACIÓ CONCRETS DE L’USEE
AVALUACIÓ USEE
| ||
20%
|
CONTINGUTS
|
COMPETÈNCIES
|
|
Competència científica
Comunicativa lingüística i audiovisual.
Artística i cultural
Matemàtica. Tractament de la informació i competència digital.
| |
40 %
|
COMPORTAMENT I ACTITUDS
|
COMPETÈNCIES
|
Es valorarà especialment en:
- L’interès, l’observació, el treball amb meticulositat i pulcritud.
- L’assistència a les classes, la puntualitat i el comportament.
- L'ús correcte i responsable del material, dels ordinadors i de tot el material que estigui al seu abast.
- El tracte respectuós tant vers al professor com vers als seus companys.
- El tracte respectuós vers la Natura.
- L'afirmació de la identitat personal (afirmació dels seus propis valors i autonomia), però a la mateixa vegada una actitud d'obertura, tolerant, de flexibilitat i de compromís vers les altres persones.
- L’adquisició d'habilitats socials per a relacionar-se, cooperar i treballar en equip: posar-se en el lloc de l'altre, valorar les idees d'altre, dialogar i negociar, l'assertivitat per fer saber adequadament a les altres persones les pròpies decisions, i treballar de forma cooperativa i flexible.
|
Autonomia i iniciativa personal.
Coneixement i interacció amb el món físic.
Social i ciutadana
|
40%
|
PROCEDIMENTS
|
COMPETÈNCIES
|
S’avaluarà:
L'ús correcte del material i dels ordinadors.
- La capacitat de comprensió, expressió i comunicació.
- La capacitat d'observació i descripció (oral i escrita).
- L’elaboració de treballs d’investigació en grup i recerca per part dels alumnes, i la seva presentació en diferents formats.
- La capacitat d’aconseguir el coneixement i el domini d'habilitats tecnològiques bàsiques que permetin el seu ús interactiu.
- Ús de les TIC tant com a eina d’aprenentatge com per elaborar informes o exposar treballs i conclusions.
- La qualitat dels esquemes i dibuixos.
- El coneixement i maneig dels elements matemàtics bàsics en situacions reals o simulades.
- La capacitat de treballar en grup.
- La realització d’un Dossier o llibreta on es recolliran els apunts, exercicis, qüestions, etc., segons les normes que oportunament es facilitaran, i que serà recollit en qualsevol moment .
|
Tractament de la informació i competència digital.
Matemàtica. Aprendre a aprendre
|