dilluns, 28 de setembre del 2015

CURICULUM VITAE FATNA

Hola sóc la Fatna,
Us presento el meu currículum vitae, que és una mica especial, és per a que descobriu més coses de mi. 
Espero que us agradi. 

Curiculum Vital

Curs: 2on A
Nom:  Fatna                            Cognom: Laadim
Data de naixement:             14/05/2000
Adreça:                                  Sant salvador
Població:                               Tarragona

Amb qui visc? Amb la meva mare i la seva parella i les meves germanes que són la Hayat i la Malak.
Mascota: No, tot i que m’agradaria tenir un gos.

3 Menjars favorits:
  • Cous- cous
  • Tajin
  • Postres:  gelat de maduixa

3 Coses de mi
  • Sóc simpàtica
  • Sóc treballadora
  • Sóc sincera

Tres coses o aficions
  • M’ agrada ballar
  • M’ agrada actuar
  • Sortir amb els amics

Tres assignatures que m’agraden
  • Música
  • Tecnologia
  • Educació Física

Tres assignatures que no m’agraden gaire
  • Mates
  • Català
  • Castellà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada