dilluns, 28 de setembre del 2015

Curriculum del Manu

Hola sóc el Manuel,
Us vull presentar el meu currículum vitae.
Veureu que no és un currículum per busca feina, és més aviat per presentar-me i donar-me a conèixer.

CURRICULUM VITAE

Nom: Manuel                  Cognoms: García Acebes
Data de naixement:         18 de juny del 2002
Província:                        Tarragona
Escola primària:              Escola Tarragona

Amb qui visc? Amb la mare, amb el pare i els meus germans petits, que són el Cristian i la Mireia.

Tres coses bones de mi:
  • Sóc intel·ligent
  • Sóc guapo
  • Sóc el germà gran

Tres aficions:
  • M’agrada jugar i veure el futbol
  • M’agrada jugar i veure el bàsquet
  • M’agrada jugar a l’hoquei.
Tres assignatures al institut que m’agraden:
  • El castellà
  • La plàstica
  • Educació física
Tres assignatures que no m’agraden gaire:
  • Les matemàtiques
  • Les naturals
  • El català

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada