dilluns, 28 de setembre del 2015

CURRICULUM ALEX

CURRÍCULUM


Hola sóc l'Àlex i us vull presentar el meu currículum vitae.
Veureu que no és un currículum per busca feina, és més aviat per presentar-me i donar-me a conèixer.

Nom: Alex
Cognoms: Fontanet Aragón
Visc amb:  La meva mare i el meu germà
Població: Tarragona
Tres menjars preferits:
      1:macarrons
      2:espagueti
      3:flam
Tres coses bones de mi
      1:Sóc simpàtic
      2:Obert
      3: Sé improvisar
Tres coses que m’agradaria canviar
      1:Ser més estudiós
      2:No ser tan dropo
      3:La mala llet
Tres aficions
      1:Futbol
      2:Motos
      3:Rap
Tres assignatures que més m’agraden
      1: E.F
      2:Mates
      3:Projecte
Tres assignatures que no m’agraden tant
      1:Anglès
      2:Català
      3:Socials

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada