dilluns, 2 d’octubre del 2017

LA NOSTRA CLASSE



 

JAN

 

Hola  soc el Jan tinc  13 anys a punt de fer  14 anys. Jo vaig néixer a Rússia i em van adoptar quan jo tenia quatre anys. Encara me'n recordo que hi havien trens de ferro. Ara visc a Tarragona i vaig notar un gran canvi quan vaig arribar.
 M'agrada sortir amb els meus amics del poble que som 14.



XAVI


Hola em dic Xavi i tinc 12 anys. Visc a Tarragona, vaig a l’institut Martí Franquès i vinc de l’escola Arrabassada.  M’agrada jugar a futbol, jugar amb el mòbil, anar en autobús. Tinc un germà de 28 anys que es diu Víctor.
Estic content d’estar en aquest institut i estic fent molt nous amics.

SERGI


HOLA EM DIC SERGI  SÓC  ALEGRE I M’AGRADA  FER PASTISSOS. DE GRAN VULL SER PASTISSER.
M’AGRADEN ELS ANIMALS I TAMBÉ EL TREBALL DE L’HORT.
ESTIC CONTENT D’ESTAR EN AQUEST INSTITUT. M’AGRADA RECICLAR.
TINC TRES GERMANS: EL GRAN ES GUILLEM, JO VAIG DESPRÉS. DARRERE MEU L’ANNA, I LA NEUS QUE ÉS UN BEBÈ.



JJ

Hola em dic Joan Josep, però els meus companys em diuen JJ. De fet així es com m’agrada que em diguin.


Tinc 13 anys i vaig al Martí i Franquès , tinc un germanet de 4 mesos que es diu Dylan David perquè la meva mare va posar el nom del meu pare.


Vinc d'un poble que es diu l’Espluga de Francolí,  el trobo molt a faltar els meus amics de l´altra poble, ara estic a Tarragona amb la meva mare, i el meu pare i el meu germà.





ANNA
IMG_0551.JPG 

Hola sóc l´Anna Jariod Capdevila,

Ja fa dos anys que estic a l'ESO aquí al Martí Franquès, tinc 13 anys, sóc alegre, m´agrada saltar, dibuixar i anar a la piscina.  Visc a Tarragona.  Tinc un germà més petit de 8 anys, que es diu Arnau




 ERIC

Hola   sóc  un noi que es diu Eric, sóc molt esportista   i m'agrada molt guiar i fer nous amics  a classe o al carrer. El meu esport  preferit és el patinatge i el segon el futbol.
           També m'agrada veure pelis de por.  També m'agrada que la gent m'ajudi a participar més   a las activitats par acendra mes  

  

 

GERARD

 

IMG_0352.JPG
Hola! Sóc el Gerard de 2n d’ESO C, i aquest any estic aquí a la USEE!
Tinc 12 anys. Sóc de Tarragona. Sóc molt alegre, carinyós, simpàtic i mogut. M’agrada editar vídeos, també la fotografia , fer maquetes , i sobretot… les atraccions! També disfruto amb l’ordinador i el mòbil, i amb la cuina. No m’agrada la ceba, la platja ni el cinema.

 

 

 

  RIKY

Hola em dic Riky i faig 2 ESO D y m'agrada jugar al futbol.  Sóc una mica toca nassos i de vegades em renye. 
La meva passió és la música. 
Sóc el millooooor!!!!
foto rijky.jpg

 

 

  • IMAN
    Hola em dic Iman i faig de 3r eso
  • M’agrada fer esport, la música, parlar, etc…
  • Sóc molt treballadora i divertida
    Screenshot_2017-10-26-12-08-55.png

 

MANU

El meu nom és Manuel i tinc 15 anys. Sóc amable i graciós. Les meves aficions són ballar flamenc i jugar al futbol. Aquest curs faig 3r. 

 

IVAN

Hola, em dic Ivan i tinc 14 anys. M'agrada el futbol i sóc amable i graciós. M'agrada jugar  a la play a les tardes i quedar amb els amics de l'insti. 

 

DAVID

Hola em dic David , tinc 15 anys i aquest any ja és l’últim i faig 4t Eso.

Aquest any estic més treballador perquè així em vaig acostumant  per quan hagi de fer el cicle que vull fer.

De gran m’agradaria treballar de tècnic d’il·luminació i de so d’espectacle. Des de petit que m’agradava i em “chifla” aquest tema d’espectacle i d’il·luminació.

I com a molts tenim hobbies jo tinc la dansa i el teatre.

I això és tot. Gràcies per llegir-ho i fins la propera.


 

 

LEILA

Hola em dic Leila                                            

Tinc 15 anys i visc aquí a Tarragona i vaig l'Institut Martí Franquès.
Tinc mots amics aquí i m'ho passo pipa i els profes són molts simpàtics.
Estem fem un blog on explicarem tot el que fem a la usee amb els companys.
Els projectes que estem fem aquí en la usee són:

  1. HORT
  2. CUINA
  3. COMPETÈNCIA TECNOLÒGICA
  4. BLOG


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada